Munken & Nonnen

Munken & Nonnen

onsdag den 25. maj 2011

Pels på Knagerækken

Munken og Nonnen har i samarbejde med Tropegrotten Inc. interviewet damecharmøren Renéger. Understående er et uddrag af dette.

Hvad mener du begrebet "Erotisk buttet" dækker over?
Enten så er du gravid eller så er du mig. Jeg kunne godt dunke kødhammeren op
I en frugtbar so, men helst ikke en højgravid med ungen hængende ud af fjappen.
Jeg er jo selv indbegrebet af sex og erotik. Hvem ville ikke kneppe mig?

Hvor mange kællinger har du tømt dig udover alene i år?
I alt?
I år har jeg haft dunhammeren op i samtlige skeder. Jeg har tømt kødpatronen op i skrævet på tre kællinger og har spejlet mig selv på maven af yderligere tre. Det var en ren fornøjelse. Jeg har stykket fløjten op i otte fjamser indtil videre.

Hvor mange mænd har du fyldt op med din creme?
Ingen. Jeg har kysset med min ven. Det var naturligt og det føltes dejligt. Kødfløjten blev da lidt varm, men det vil jeg ikke kommentere yderligere.

Hvad er dit bedste scoretrick?
Jeg fandt en so, hvis orne havde forladt svinestien. Jeg var sympatisk, men egentlig ville jeg jo bare overnatte i hendes skakt. 

Hvem er dit næste offer?
"Jeg vil kneppe min tredje kælling fra 3.y. Jeg har kneppet to allerede", fortæller René stolt. Han har udpeget sit næste offer, så piger eller måske endda drenge fra 3.y, watch out for da black dude!


Har din hudfarve nogensinde været en fordel for dit seksualliv?
"Det kan du den ondentfløjtende bande på!". Han udtaler, at hvide kvinder gerne vil prøve noget nyt og spændende, som for eksempel fars sovsede skinke!

Hvornår blev du seksuelt aktiv?
"Jeg var 16 år gammel. Et vidunderligt minde", han fortsætter "Jeg havde forsøgt at score den dejlige tøs  i flere måneder, så jeg følte mig ikke på nogen måde udnyttet."


Beskriv dit bedste knald
Renés daværende frodige babe, havde inviteret den store kleppert på en omgang foder til moderens 40 års fødselsdag. René var tiltrækkende som altid og tøsen begyndte at age ham på hans ene skinke. René tænkte ved sig selv: "Viggo med rullekraven skal med til Møns Klint, der er fandeme pels på knagerækken." René og hans tøs droppede desserten og smuttede en tur i hundehuset. "Jeg fik hende danset hende rundt i en 69'er, der var udsigt til bagsværd; spermometeret gik helt amok." Morfaderen valgte at komme et smut forbi nede ved hundehuset, King skulle jo have flæsk. Han fandt René i hans bedste position med flæskeballerne højt løftet mod himlen. Morfar valgte at gå igen. Rene fortsætter: "Derefter havde vi den ledeste omgang bondage, Kings hundesnor blev livligt brugt. Hun gav mig en ordentlig omgang oralsexfikseret massage, det var helt vildt, mand! Min tøs steg på hesten og jeg lavede en Jens Lyn"


Har du nogle ekstraordinære seksuelle præferencer?
"En ordentligt stor, frugtbar ghetto booty, hvori mine små fyre lystigt kan gro."
Så husk chicks, bagdøren skal være size XL

Hvordan synes du selv det går? ??? ? ?? ?? ??? ??
"Det kører på skinner, jeg har dog ikke taget nogen på togskinner endnu, men det skulle man næsten være et dovent svin, hvis man ikke udnyttede en sådan mulighed, hvis den viste sig"



 © Munken & Nonnen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar